Tickets

U als bedrijf heeft te maken met klanten. Indien een klant een klacht/incident melding heeft, kunt u deze aanmelden door middel van een ticket. In een overzichtelijk geheel heeft u alle aspecten van de klacht of het incident staan. Uw klanten kunnen precies het proces van de werkzaamheden volgen. Hierdoor heeft u een overzichtelijk geheel van alle klachten/incidenten en kunt u precies zien welke werkzaamheden tot dan toe zijn uitgevoerd.

Nieuw! Direct e-mail omzetten naar een ticket? De mailbox koppeling kunt u gratis aanvragen bij een ticket module.


  •   Uitgebreide vastlegging
  •   Tickets toewijzen
  •   Urenregistratie
  •   Direct factureren
  •   Uitgebreide planning
  •   Werken volgens Kanban methode
  •   Filteren & zoeken
  •   ITIL Compliant
Pakketten

Modules

U heeft zelf de keuze in de functionaliteiten die u wel of niet wilt gebruiken. Deze functionaliteiten komen als modules. Zo betaalt u nooit voor software met opties die u niet gebruikt. Daarnaast is onze vaste set van modules in de meeste gevallen toereikend voor uw bedrijf.

Zie ook 'Wat is Soluta?'